Vragen over de verzending of over het retourneren? Lucky en zijn baasjes helpen je graag.
✔ Vanaf €25 geen verzendkosten | ✔ Voor 13:00 uur besteld, zelfde dag verstuurd.
Verzending:
Voor de deur wachten op jouw labels is niet nodig; wij versturen de labels namelijk in een leuke Lucky enveloppe die gewoon in de brievenbus wordt bezorgd. Wij versturen via PostNL waarbij de levering in bijna alle gevallen de volgende werkdag is. Voor verzending naar België duurt het iets langer voordat je de labels ontvangt; zo’n 2 tot 4 werkdagen. Zodra de bestelling is verstuurd, ontvang je een bevestiging hiervan in jouw mail. Zo weet je zeker dat jouw labels onderweg zijn. Geen bevestigingsmail ontvangen? Kijk dan even in de spam / ongewenste email. Neem anders even contact met ons op via info@luckylabels.nl.
Wist je dat je bij een bestelling vanaf €25 geen verzendkosten betaalt? Dat is lekker meegenomen toch?!
Heb je jouw bestelling na 5 werkdagen nog niet ontvangen? Check dan in de email van de bestelling of je het juiste adres hebt opgegeven. Neem daarna even contact op met info@luckylabels.nl en vermeld jouw ordernummer die je in jouw orderbevestiging kunt vinden. Lucky laat niemand in de kou staan, dus wij garanderen dat jij jouw labels krijgt.
Retourneren:
Ondanks dat er op gepersonaliseerde producten geen recht op retour zit, bieden wij jou wel deze mogelijkheid! Wij zorgen er namelijk voor dat je de krijgt waar je op hoopte. Neem eerst contact op met onze klantenservice. Wil je geen contact met de klantenservice en meteen jouw product(en) retourneren? Lees hieronder hoe je dat doet.
1. Retourtermijn: producten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd.
2. Staat van het artikel: retourneren is mogelijk voor ongebruikte artikelen. Dit betekent dat alle producten (ook labels) retour gestuurd moeten worden.
3. Ondanks dat bijna al onze producten gepersonaliseerd zijn, geven wij jou de mogelijkheid om te retourneren.
Stappen voor retourneren:
1. Stuur een mail naar info@luckylabels.nl met jouw probleem en reden voor retour (onder vermelding van jouw ordernummer die te vinden is in de orderbevestiging). Vervolgens krijg je dan het retouradres van ons terug via de mail. We vragen je om de verzendkosten eerst zelf te verzorgen; deze vergoeden we bij de terugbetaling.
2. Zorg ervoor dat de producten zorgvuldig zijn verpakt, inclusief alle labels en/of andere producten die je terug wilt sturen.
3. Zorg ervoor (bijvoorbeeld op een briefje) dat jouw naam en ordernummer bijgevoegd is.
Terugbetaling:
1. Zodra de verzending bij ons binnen is, krijg je een bevestiging van ons en storten we het bijbehorende bedrag en de vergoeding van de verzending (die betalen wij dus ook) terug aan je.
2. Terugbetaling kan 5-10 werkdagen duren, afhankelijk van je bank of betalingsprovider. De terugbetaling wordt gedaan via dezelfde betaalmethode die je hebt gebruikt bij je oorspronkelijke aankoop.
Beschadigde of verkeerde artikelen gekregen?
Ontving je een beschadigd of verkeerd artikel? Neem onmiddellijk contact op met onze klantenservice. Voeg in jouw mail een foto toe van het beschadigde / verkeerde artikel. We zullen ervoor zorgen dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost zonder extra kosten voor jou.
Contactinformatie:
Heb je vragen over ons retourbeleid of heb je hulp nodig bij je retouraanvraag? Onze klantenservice staat voor je klaar! Neem contact met ons op via info@luckylabels.nl.